poster by @MindThe_Gab |
Παρακαλούμε για την έγκαιρη δήλωση της συμμετοχής σας μιας και οι διαθέσιμες θέσεις, δεν ξεπερνούν τις 11
Συμμετοχή: 50 ευρώ
Άνεργοι και φοιτητές: 40 ευρώ
Δηλώσεις συμμετοχής μέσω email στο hackademy.radiobubble (at) gmail.com
Tο αναλυτικό πρόγραμμα του workshop >
- Εργαστήριο: Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, θα πραγματοποιείται από τους συμμετέχοντες ταυτόχρονη άσκηση κάλυψης ενός θέματος μέσω twitter. Ενώ στο τέλος του, θα αξιολογηθουν και θα ταξινομηθούν από τους ίδιους, με τη βοήθεια των εκπαιδευτών, οι μέθοδοι που ακολουθήθηκαν και τα αποτελέσματά τους.
Α. Ακαδημαϊκή προσέγγιση του twitter ως Μέσου microblogging και social networking
- Η έννοια της "δημιουργία κοινότητας" στο twitter και προσδιορισμός του πώς λειτουργούν οι κοινότητες εντός του
- Οι "κύκλοι χρηστών" του twitter, σε αντίστιξη με αυτούς του facebook, του gοogle plus κλπ
- Η ταχύτητα μεταφοράς της είδησης
- Η δυσκολία ανάπτυξης ιδεών και αναλύσεων
- Οι δυνατότητες μεταφοράς εικόνας και βίντεο
πλατφόρμας microblogging.
- Η χρήση του εργαλείου από τα συμβατικά, εγχώρια και διεθνή, ΜΜΕ και από μεμονωμένους δημοσιογράφους / freelancers
- Εργαλεία live blogging μέσω twitter (coveritlive, scribble, και “παραδοσιακό” liveblogging μέσω post)
- Καλώντας τους πολίτες να τουιτάρουν την είδηση
- Υπάρχοντα δεδομένα και πρακτικές, τα παραδείγματα των #rbnews, καθώς και των #Greece, # 17ngr, #occupy κλπ
- Πρακτικός οδηγός δημιουργίας ενημερωτικών tweet
- H ορθή χρήση των hashtag
- Eνδεδειγμένες και μη πρακτικές χρήσης του twitter - παραδείγματα προς αποφυγή βάσει εμπειρίας.
ΣΤ. Τουιτάροντας εικόνες και βίντεο
- Oι ενδεδειγμένες πρακτικές και τα βασικά λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε όταν τουιτάρουμε εικόνα ή βίντεο.
Ζ. Μεταφράζοντας tweets
- Η επικοινωνία με τον πλανήτη και η "παγκόσμια μετάδοση" της είδησης
- Πρακτικός οδηγός / συμβουλές για τη σωστή μεταφορά της είδησης στο εξωτερικό
- Η αποτελεσματική μετάφραση (ΤR) των tweets
- Οι, βάσει εμπειρίας, καλές και κακές πρακτικές
(Storify, Chirpstory κλπ.).
Θ. Κλείσιμο Εργαστηρίου
- Οι συμμετέχοντες αξιολογούν τα δικά τους, αλλά και τα tweets των άλλων, και ταξινομούν με δημοσιογραφικό κριτήριο την αξία τους, επιλέγοντας ποιά, τελικά, θα επιλεγούν για την κάλυψη του θέματος και ποιά θα παραλειφθούν.